asiakkaitamme:

Vieraan varaisuuden tulevaisuus on täällä

Kattava
verkkopohjainen sovellus

digitalisoimaan vierasmatkasi

Liity niihin tulevaisuuteen suuntautuneisiin hotelliyrittäjiin, jotka ovat parantaneet toimintaansa markkinoiden innovatiivisimmalla hotellin onlineitsepalveluratkaisulla, jonka ovat suunnitelleet johtavat vieraanvaraisuuden ja tietotekniikan asiantuntijat.

Kerro minulle lisää
Testaa meidän demo ympäristyöämme?
Scannaa QR-koodimme

Me voimme auttaa sinua

Vähemmän jonoja vastaanotossa

Varmista, että vieraasi eivät joudu käyttämään arvokasta aikaansa jonottamiseen. Noin 60 % asiakkaista haluaa kirjautua sisään verkossa, täyttää ilmoittautumislomakkeen, varata lisäpalveluja ja maksaa oleskelunsa etukäteen ennen hotelliin saapumista, jotta sisäänkirjautumisprosessi nopeutuisi.

Enemmän huoneiden lisämyyntiä ja extra lisämyyntiä

Online-sisäänkirjautuminen tapahtuu yleensä viihtyisässä ja rennossa ympäristössä, jolloin vieraat selaavat ja tilaavat palveluita paljon todennäköisemmin verkossa, koska he kokevat tarjoukset ja lisämyynnit valinnan mahdollisuutena eivätkä kovana myyntinä, minkä seurauksena konversioluvut nousevat.

Henkilökohtainen asiakaspalvelu

Kun ikävä hallinnollinen paperityö on automatisoitu, vastaanoton henkilökunnalla on enemmän aikaa ja energiaa olla vuorovaikutuksessa vieraiden kanssa ja tarjota heille huomaavaisempaa ja henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua.

Suurimmat suosittelumme tulevat suoraan niiltä, jotka tuntevat meidät parhaiten - arvostetuilta hotellikumppaneiltamme. Olemme ylpeitä voidessamme jakaa niiden hotelliyrittäjien kokemuksia ja näkemyksiä, jotka ovat päättäneet jakaa positiiviset kokemuksensa kanssamme!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Vakaa win/win vieraille ja hotelleille."

"Mahdollisuus tehdä sisäänkirjautuminen verkossa, täyttää rekisteröintilomakkeet ja avata huone älypuhelimella säästää aikaa saapumisen yhteydessä ja tekee sisään kirjautumisprosessista mukavamman vieraille ja tehokkaamman hotellille itselleen aikana, jolloin kasvavat kustannukset ja työvoiman puute ovat haaste.

Sovellus on vankka voitto vieraille ja hotelliyrityksille yleensä, ja sen tarjoaa kokeneiden IT- ja hotellialan ammattilaisten tiimi."

Paul Taylor
Hallituksen jäsen
UniqueHotels Group

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Kontaktiton mobiili sisäänkirjautuminen ilman hotellin oven lukon vaihtamista"

"Verkkopohjainen sovellus, jota ei tarvitse ladata. Voit lisätä pikakuvakkeen matkapuhelimen aloitusnäyttöön avataksesi HotelBuddy-sovelluksen matkalla.

Asiakaspuolinen muotoilu ja käyttäjävirta on hyvin rakennettu ja moderni. Hotellin puolen backend on aclean look, ja voit saada käyttötilastot kojelaudalta, hyväksyä/kieltää tilaukset yhdessä paikassa. Hotelli voi itse hallita kaikkia kuvauksia ja käännöksiä. Automaattiset säännöt ennakkomaksuvarauksille, jotka perustuvat hintakoodiin tai PMS:n huomautuskenttiin.""""

Aimar Reinup
Revenue Manager
Hestia Hotel Group

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Hieno tapa pitää yhteyttä vieraisiin"

"Hyvä upsell-alusta, markkinointiavustaja, hyvä tiedonkerääjä ja analytiikka, paras tapa pitää yhteyttä vieraisiin, saada arvosteluja ja antaa palautetta. Todella suosittelen!

Thecontactless pääsy huoneisiin on helppo käyttää asiakkaille ja on saanut myös agreat palautetta asiakkailta. Ei tarvitse täyttää paperisia ilmoittautumiskortteja eikä ottaa huoneen avainkorttia mukaan, koska kaikki on mobiilissa, joka on aina mukana! Sovellusta ei tarvitse ladata - kaikki toimii selaimessa! Tuki on aina paikalla vastaamassa kysymyksiin ja ratkaisemassa ongelmia."

Paul Taylor
Hallituksen jäsen
UniqueHotels Group

myynti@elena.fi
010 400 5700

Liitymän sulkupalvelun numero
+358 10 400 5777