HotelBuddy on luonut kaiken kattavan työkalupaketin, joka lisää digitaalisen kerroksen vieraspalveluvirtoihin.
Ratkaisumme on modulaarinen, ja sen avulla voit koota täydellisen ratkaisun, joka on räätälöity juuri sinun hotellisi tarpeisiin.
Alusta sisältää seuraavat työkalut:
Mukavuutta ja yksilöllisyyttä, jota voit tarjota vieraillesi. Järjestelmä mahdollistaa saumattoman sisäänkirjautumisen, huoneeseen pääsyn ja uloskirjautumisen sekä lisäominaisuuksia, kuten huoneen päivitykset, lisäpalveluiden myynnin ja huoneessa tapahtuvan suoratoiston.
Erilaiset tutkimukset osoittavat, että verkkovieraat ostavat enemmän palveluita (palvelusi ovat listattuna ja helposti varattavissa ja maksettavissa muutamalla klikkauksella heidän henkilökohtaisissa laitteissaan).
Eri tutkimukset osoittavat, että verkkovieraat ostavat enemmän palveluita (palvelusi ovat listattuna ja helposti saatavilla varattavaksi ja maksettavaksi muutamalla klikkauksella heidän henkilökohtaisissa laitteissaan).
Online-sisäänkirjautuminen tapahtuu usein mukavassa ympäristössä, kun vieras on rentoutuneessa tilassa ja avoimempi selaamaan palveluitasi. Vieras kokee tarjoukset ja lisämyynnit valintana, ei kovana myyntinä.
Myyntikonversio kasvaa merkittävästi, kun vieraille annetaan enemmän aikaa selailla ja valita palveluistasi (PS! Online-sisäänkirjautuminen tehdään yleensä muutamaa päivää ennen saapumista).
Ari Seppänen
Puh +358 10 400 5711
Jari Kauhanen
Puh +358 10 400 5715
Keskimäärin 40 % online-sisäänkirjautumiskutsun saaneista vieraista päättää kirjautua sisään verkossa.
Keskimäärin sisäänkirjautuminen tiskillä kestää 5-10 minuuttia, HotelBuddyn avulla se vie vieraalta 2-3 minuuttia eikä vastaanotolle jää aikaa, koska vieraan tiedot ja maksutiedot lähetetään suoraan PMS-järjestelmään.
HotelBuddy vapauttaa vastaanottohenkilökunnan hallinnollisesta työtaakasta, ja tämä aika voidaan käyttää paljon enemmän vieraskeskeisen ja henkilökohtaisen palvelun tarjoamiseen.
Virheiden määrä vähenee. Auttaa vähentämään henkilöstöpulan aiheuttamia ongelmia
Keskimäärin 40 % vieraista, jotka saavat online-sisäänkirjautumiskutsun, päättää kirjautua sisään verkossa.
Tutkimukset osoittavat, että 70 % hotellivieraista käyttäisi digitaalista vierasratkaisua, jos se olisi käytössä.
Tarjoamalla online-ratkaisuja voit houkutella entistä laajempia vierassegmenttejä (PS! Z-ikäisten sukupolvi on jo nyt maailman ostovoimaisin).
HotelBuddya käyttävien hotellien keskimääräinen Booking.com-pistemäärä on 8,9.
Vieraasi varmennetaan verkossa, ja vieraan tiedot tallennetaan turvallisesti ja arkistoidaan digitaalisesti, jolloin hotelli pääsee niihin käsiksi.
Paperiset arkistot ovat sotkuisia, vaativat paljon hallinnointia eivätkä ole turvallinen tapa säilyttää arkaluonteisia tietoja.
Online-avaimet ja vieraiden liikkuminen ovat jäljitettävissä.
Jokainen rekisteröitynyt vieras saa yksilöllisen ja erittäin salatun URL-osoitteen, johon vain hänellä on pääsy, ja se on erittäin turvallinen (URL-osoitteemme ovat niin turvallisia, että niiden hakkeroiminen veisi yli 8000 vuotta).
Erilaiset tutkimukset osoittavat, että verkkovieraat ostavat enemmän palveluja (palvelusi ovat listattuna ja helposti varattavissa ja maksettavissa muutamalla klikkauksella osoitteessa
HotelBuddy tarjoaa aina huoneen päivityksen tai lisäpalvelun vieraillesi, kun taas henkilökunta saattaa yksinkertaisesti unohtaa sen.
Online-sisäänkirjautuminen tapahtuu usein mukavassa ympäristössä, kun vieras on rentoutuneessa tilassa ja avoimempi selaamaan palveluitasi. Vieras kokee tarjoukset ja lisämyynnit valintana, ei kovana myyntinä.
Myynnin konversio kasvaa merkittävästi, kun vieraille annetaan enemmän aikaa selailla ja valita palveluistasi (PS! Online-sisäänkirjautuminen tehdään yleensä muutamaa päivää ennen saapumista).