Elena ja Puzzel ovat yhteistyökumppaneita ja tarjoavat laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille.

Puzzelon alan johtava eurooppalainen Contact Centre as a Service (CCaaS) -palveluiden tuottaja. Sen palkittu asiakaspalvelualusta koostuu kolmesta täysin integroidusta pilvipohjaisesta ratkaisusta, joihin kuuluvat monikanavainen ja tekoälyä käyttävä Contact Centre sekä edistykselliset Ticketing- ja Workforce Management -järjestelmät, jotka ovat helppokäyttöisiä, nopeita asentaa ja skaalautuvia kaikenkokoisille asiakaspalvelukeskuksille. Asiakkaat voivat myös kustomoida alustaa kolmannen osapuolen integraatioilla, joita löytyy Puzzelin Marketplacesta. Gartner nimitti Puzzelin haastajaksi vuoden 2019 Magic Quadrant report for Contact Centre as a Service inWestern Europe -raportissaan. Lisäksi Frost & Sullivan sijoitti Puzzelin kolmen parhaan eurooppalaisen CCaaS-tuottajan joukkoon vuonna 2020. Norjasta kotoisin olevalla Puzzelilla on yli 900 asiakasta 40 eri maassa sekä toimistoja ympäri Euroopan ja Aasian. Puzzel johtaa yrityksiä menestykseen keskittymällä monikanavaisuuteen ja agenttien sitouttamiseen.

Yksi Elenan toimittamista Puzzel palvelun käyttäjä on Prime Hotels Oy.
Mika Holmqvist – System and Application Manageron luottanut Elenan toimialatuntemukseen ja on tyytyväinen palvelukokonaisuuteen.

Ohessa Puzzelin referenssi

"If Vahinkovakuutus, joka on yksiPohjoismaiden johtavista vakuutusyhtiöistä, on käyttänyt Puzzelin asiakaspalvelukeskusratkaisua monen vuoden ajan. Ratkaisua käytetään kaikilla liiketoiminnan alueilla Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Esimerkiksi Norjassa meillä on noin 1250 Puzzelin käyttäjää ja suoritamme miljoonia tehtäviä Puzzelin kautta vuosittain. Puzzelin ansiosta pystymme olemaan yksi parhaista toimijoista asiakaspalvelualalla. Heidän monikanavaratkaisunsa on joustava ja sitä voi käyttää yhdessä useimpien muiden systeemien kanssa. Ratkaisu on sekä käyttäjäystävällinen että tehokas – lisäksi se mahdollistaa entistä paremman asiakaskeskeisyyden ja -kokemuksen."

Valitse juuri sinulle sopiva paketti

Oikean asiakaspalveluratkaisun valitsemisen ei tulisi olla monimutkaista, joten olemme luoneet sinut, työntekijäsi ja asiakkaasi mielessä pitäen kolme uutta pakettia. Jos olet etsimässä täysin sinulle räätälöityä ratkaisua, voit myös laittaa sellaisen kasaan itse!

Jokaiseen pakettiin kuuluu alan johtava pilvipohjainen Customer Service Platformimme ja paketit on suunniteltu niin, että ne sopeutuvat ja mukautuvat tarpeidesi ja kasvusi mukaan. Oletko matkasi alkupäässä tai ottamassa seuraavaa suurta askelta eteenpäin – minkä suunnan sinä valitset?

Engage

Sisältää Voicen + yhden vapaavalintaisen digitaalisen kanavan

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

Sitouta asiakkaasi ja tiimisi välttämättömillä asiakaspalvelukeskuksille suunnitelluilla työkaluilla.

Monikanavainen reititys

360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen

Äänistandardi, mukaan lukien
Softphone ja IVR

Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)

CRM-perusintegraatio

Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool [vain luku-muoto]

API-käyttö

Delight

Sisältää Voicen + kaksi vapaavalintaista digitaalista kanavaa

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

Ilahduta asiakkaitasi ja tiimiäsi edistyneellä asiakaspalvelukeskuskokemuksella, jota on paranneltu entisestään tekoälyllä ja automaatioilla.

Monikanavainen reititys

360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen

Edistynyt äänenhallinta, mukaan lukien
vakio-ominaisuudet sekä hiljainen valvonta, takaisinsoitto ja tallennus

Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)

CRM-perusintegraatio

Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool

API-käyttö

Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat

Tekoälypohjainen tietokanta

Bottiratkaisu Advanced Agent Assist

Tutkimukset

Inspire

Sisältää Voicen + kaikki digitaaliset kanavat

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

Inspiroi asiakkaitasi ja tiimiäsi korkealaatuisimmalla asiakaspalvelukeskuskokemuksella ja pidä kaikki palaset kasassa tehokkaalla työnhallinnalla.

Monikanavainen reititys

360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen

Edistynyt äänenhallinta, mukaan lukien
vakio-ominaisuudet sekä hiljainen valvonta, takaisinsoitto ja jopa 12 kuukauden tallennus

Sähköpostien tapaustenhallinta

CRM-perusintegraatio

Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool

API-käyttö

Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat

Tekoälypohjainen tietokanta

Bottiratkaisu Advanced Agent Assist

Tutkimukset

Workforce Management (WFM)