”Aloitimme yhteistyömme Lapland Hotels Bulevardin osalta, Elena toimitti puhelinjärjestelmät ja oheislaitteet hotelliimme. Jatkamme Elenan kanssa myös uuden ja ainutlaatuisen Tampereelle tulevan Lapland Hotels Arenan kanssa. Lapland Hotels Arena avautuu uudelle Nokia Arenalle ja tulee olemaan kokonaisuutena yksi mielenkiitoisistamme kokonaisuuksista Suomessa”
www.laplandhotels.com
Uudistunut Original Sokos Hotel Vaakuna Hämeenlinna avasi ovensa laajan remontin jälkeen tarjoten vierailleen modernin, lämminhenkisen ja toimivan hotellielämyksen. Osana uudistusta hotelli otti käyttöön Elenan Easy Lite -sisäpuhelinjärjestelmän, joka tuo joustavan ja älykkään tavan viestiä hotellin sisällä – aina vastaanotosta huoneisiin ja kokoustiloihin asti
Hotellihuoneisiin asennettiin WiFi-verkossa toimivat langattomat puhelimet, joissa on valmiiksi ohjelmoidut pikavalinnat esimerkiksi vastaanottoon, huonepalveluun ja muihin hotellipalveluihin.
Vastaanotto ja palveluhenkilöstö hyödyntävät mobiilisovellusta, joka mahdollistaa nopean reagoinnin ja asiakasviestinnän myös liikkeessä ollessa.
Kokoustiloissa on omat räätälöidyt puhelimet, joilla kokoustilojen käyttäjät voivat helposti olla yhteydessä esimerkiksi kokousvastaavaan, vastaanottoon tai tarjoilupalveluun yhdellä painalluksella.
Kokousvastaava käyttää myös Easy Lite -mobiilisovellusta, jonka ansiosta hän on tavoitettavissa helposti ja voi vastata kokoustilojen tarpeisiin reaaliajassa.
Hotellinjohtaja Jani Aaltonen ja hotellipäällikkö Tiina Helenius olivat aktiivisesti mukana suunnittelussa ja toteutuksessa. Hotellin remontti ja uudet palvelut saatiin käyttöön ajallaan. Jari Kauhanen ja Kimmo Vainio vastasivat palvelun tarjoamisesta ja myynnistä asiakkaalle, kun taas Elenan tekninen tiimi, vetäjänä Petteri Järvinen, vastasi asennuksista, ohjelmoinneista ja käyttöönotosta.
“Yhteistyö Sokos Vaakunan tiimin kanssa oli erittäin sujuvaa ja tavoitteellista. On hienoa nähdä, miten Easy Lite tukee nyt heidän päivittäistä asiakaspalveluaan ja arjen sujuvuutta,” kertoo Jari Kauhanen Elenalta.
Järjestelmä on ollut käytössä elokuun lopusta lähtien – ja palaute on ollut erittäin myönteistä.