Toimialaymmärrys ja osaaminen ovat
tärkeä osa toimivaa kumppanuutta

Mika Holmqvist – System and Application Manager, Primehotels  Oy

KUINKA VASTAAT MATKAILIJOIDEN KASVAVIIN PALVELUODOTUKSIIN?

Miten varautua pandemian aiheuttamiin käyttökatkoihin?

Elena vastaa vieraidesi uusiin odotuksiin ja antaa henkilöstöllesi laadukkaat ratkaisut tiedonkulun ja viestinnän monipuolistamiseen. Voit markkinoida ja hallinnoida hotellisi palvelutarjoomaa suoraan asiakkaan mobiilipäätelaitteeseen. Elenan kehittyneet Pilvipohjaiset Hotelli- ja majoitusalan palvelut ovat joustavia myös laskutuksen osalta. Off Season kaudella tai mm. pandemian aiheuttamien käyttökatkoksien aikana suljemme laskutuksen katkoksen ajaksi ainoana Suomessa. Kysy lisää joustavista palveluistamme ja haasta asiantuntijamme etsimään juuri Teille soveltuvimmat palvelut ja ratkaisut.

ElenaEasy palvelut mm. Hostellit, pienet hotellit, safariyrittäjät, matkanjärjestäjät jne. Meiltä löytyy täydellinen palveluratkaisu tehostamaan toimintaanne

alkaen 8€/kk

ElenanHotelliratkaisut, keskisuurille ja
suurille hotelleille ja hotelliketjuille

alkaen 1,45€/

huone, kysy lisää

Tänä päivänä matkailualan kilpailu on kovempaa kuin koskaan ennen. Digitaalinen viestintä ja asiakkaiden odotukset digitaalisista palveluista muokkaavat koko alaa. Monipuolinen viestintä ja tehokas tiedonkulku saavat asiakaskokemuksen tuntumaan erityiseltä ja asiakkaasi palaamaan yhä uudelleen.

Asiakkaiden mobiililaitteiden määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Verkossa tehdyistä varauksista yhä useampi tehdään mobiililaitteella ja ero perinteisiin työpisteiden kautta tehtyihin varauksiin kasvaa vuosi vuodelta. Palveluissa pelkkä puhelinyhteys ei enää riitä. Asiakkaat vaativat jatkossa yhä parempia yhteyksiä ja digitaalisia palveluita.

75%  käyttäjistä matkustaa vähintään kahden laitteen kanssa.

62%  matkailijoista varaa nykyään hotellin palveluita mieluummin mobiililaitteella kuin kasvotusten.

67%  liikematkustajista ei palaa uudestaan hotelliin mikäli on kokenut yhteydet puutteellisiksi tai liian kömpelöiksi käyttää.

Tämän hetken päätrendejä matkailualalla:

  1. Mobiili Check-in ja Check-out.
  2. Mobiililaitteen Integrointi hotellin PMS järjestelmään, sekä tilaus- että myyntipalveluihin.
    (BYOD = Bring your own device =käytetään asiakkaan omaa päätelaitetta).
  3. Myyntikokous ja messuvieraat vaativat yhä parempia mobiilipalveluita käyttöönsä. Käyttäjät hakevat mukavuutta ja käytön helppoutta teknologian kautta.
  4. WiFi - 43 % hotelleista suunnittelee päivittävänsä lähiverkkonsa yleisiin tiloihin. Päivityksellä tarjotaan nopeita ja laadukkaita yhteyksiä sekä parempaa käyttökokemusta hotelliasiakkaille.
  5. Tuoda mobiilisovellus henkilöstön tehokkaampaan käyttöön, ei sido henkilöstöä suoranaisesti itse työpisteeseen.

Airbnb iskee 2-3 tähden hotellimarkkinaan (jos tarjotaan vain yöpymistä), 4 tähden hotellit katsovat myös alempia segmenttejä (haastava tilanne 2-3 tähden ketjuille, joiden tulee erottautua markkinoilla). Asiakkaat odottavat hotellilta uutta teknologiaa, saman tasoista / parempaa mitä itse käyttävät, seuraavalla sukupolvella vielä isommat odotukset.

Hotellien puhelin- ja muut lisäpalvelut suoraan pilvestä

Toimitamme puhelinlaitteet, mobiiliapplikaatiot ja lähiverkot. Kartoitamme asiakaspalveluanne ja sisäistä yhteydenpitoanne tehostavat palvelut sekä kilpailutamme käyttöönne edulliset puhelut paikallis- kauko-, GSM- ja ulkomaan puheluliikenteessä. Puheratkaisut toteutamme Elenan Internetpuhe-palvelun avulla. Innostuitko?

Autamme mielellämme, ota yhteyttä jo tänään

010 400 5700

hospitalityteam@elena.fi

ja pyydä yrityksellesi ilmainen tarvekartoitus

Varaa demo esittely
Tästä linkistä!

Elena Easy Palvelu Laite konsepti (HaaS) Harware as a Service palvelumme, ainoana Euroopassa

Palveluina tarjottavat laitteet ja ohjelmat ovat tulevaisuuden talouden tukipilareita. Loppukäyttäjät voivat nauttia huipputason yhdistetystä viestinnästä omistamatta mitään, käyttäen täysin riskittömiä, ekologisesti kestäviä ja vastuullisia sekä aina viimeisintä teknologiaa edustavia viestintäratkaisuja.

Miksi omasi kaltaiset yritykset vähentävät ostamista ja siirtyvät tuotteiden käyttämiseen palveluina?

Sijoitetun pääoman tuottoprosentti sekä joustavuus ovat hyviä syitä, mutta monilta jää huomaamatta tärkein selitys sille, miksi kehitys on kulkemassa tähän suuntaan.Theodore Levitt (1925–2006), amerikkalainen taloustieteilijä ja Harvardin kauppakorkeakoulun professori, oli kuuluisa tästä lausahduksesta: Ihmiset eivät halua ostaa neljännestuuman poraa. He haluavat neljännestuuman reiän.”

Levitt lausui näin 60-luvulla, mutta merkityksen todelliseen ymmärtämiseen kului 50 vuotta. Tämä sitaatti sisältää yhden itsestään selvän tosiasian ja yhden vähemmän selvän seurauksen.

1. Asiakas ostaa reiän

2. Myyjä ei myy reikää - 50 vuoden ajan he yhä vain myivät poraa


Palvelutaloudessa ostamasi tuote (reikä) on sama kuin mitä myyjä myy (reiän, ei poraa).

Ensimmäistä kertaa olet aidosti linjassa palvelun tarjoajan kanssa. Sinun etusi viestintäjärjestelmässä on, että se auttaa sinua kasvattamaan tuloja ja/tai vähentämään menoja. Voit arvioida palvelun arvon joka kuukausi, jolloin meidän tärkeimmäksi tavoitteeksemme muodostuu, että uusit palvelutilauksen joka kuukausi.

Miksi sinun kannattaa vuokrata Elenan Easy Palvelu Laitteet palveluna?

Tuohon on helppo vastata:

  1. Voit käyttää niitä kiinteään hintaan ilman mitään rajoituksia
  2. Saat uusimmat laitteet ilman mitään lisäkuluja
  3. Easy vakuutus kattaa myös rikkoutuneet tuotteet
  4. Easy vakuutukseen kuuluu tulipalo- & varkausvakuutus
  5. Sinun vastuullasi on pelkästään käyttää laitteita oikeassa ympäristössä
  6. Voit nauttia huipputeknologiasta ilman mitään vaivannäköä
  7. Elena huolehtii laitteiden vastuullisen ja tietoturvallisen kierrätyksen käyttöiän päättyessä

Elena ja Puzzel ovat yhteistyökumppaneita ja tarjoavat laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille.

Puzzelon alan johtava eurooppalainen Contact Centre as a Service (CCaaS) -palveluntuottaja. Sen palkittu asiakaspalvelualusta koostuu kolmesta täysin integroidusta pilvipohjaisesta ratkaisusta, joihin kuuluvat monikanavainen ja tekoälyä käyttävä Contact Centre sekä edistykselliset Ticketing- ja Workforce Management -järjestelmät, jotka ovat helppokäyttöisiä, nopeita asentaa ja skaalautuvia kaikenkokoisille asiakaspalvelukeskuksille. Asiakkaat voivat myös kustomoida alustaa kolmannen osapuolen integraatioilla, joita löytyy Puzzelin Marketplacesta. Gartner nimitti Puzzelin haastajaksi vuoden 2019 Magic Quadrant report for Contact Centre as a Service inWestern Europe -raportissaan. Lisäksi Frost & Sullivan sijoitti Puzzelin kolmen parhaan eurooppalaisen CCaaS-tuottajan joukkoon vuonna 2020. Norjasta kotoisin olevalla Puzzelilla on yli 900 asiakasta 40 eri maassa sekä toimistoja ympäri Euroopan ja Aasian. Puzzel johtaa yrityksiä menestykseen keskittymällä monikanavaisuuteen ja agenttien sitouttamiseen.

Elenan toimittama Puzzel palvelun käyttäjä on Prime Hotels Oy.
Mika Holmqvist – System and Application Manageron luottanut Elenan toimialatuntemukseen ja on tyytyväinen palvelukokonaisuuteen.

Ohessa Puzzelin referenssi

"If Vahinkovakuutus, joka on yksiPohjoismaiden johtavista vakuutusyhtiöistä, on käyttänyt Puzzelin asiakaspalvelukeskusratkaisua monen vuoden ajan. Ratkaisua käytetään kaikilla liiketoiminnan alueilla Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Esimerkiksi Norjassa meillä on noin 1250 Puzzelin käyttäjää ja suoritamme miljoonia tehtäviä Puzzelin kautta vuosittain. Puzzelin ansiosta pystymme olemaan yksi parhaista toimijoista asiakaspalvelualalla. Heidän monikanavaratkaisunsa on joustava ja sitä voi käyttää yhdessä useimpien muiden systeemien kanssa. Ratkaisu on sekä käyttäjäystävällinen että tehokas – lisäksi se mahdollistaa entistä paremman asiakaskeskeisyyden ja -kokemuksen."

Valitse juuri sinulle sopiva paketti

Oikean asiakaspalveluratkaisun valitsemisen ei tulisi olla monimutkaista, joten olemme luoneet sinut, työntekijäsi ja asiakkaasi mielessä pitäen kolme uutta pakettia. Jos olet etsimässä täysin sinulle räätälöityä ratkaisua, voit myös laittaa sellaisen kasaan itse!

Jokaiseen pakettiin kuuluu alan johtava pilvipohjainen Customer Service Platformimme ja paketit on suunniteltu niin, että ne sopeutuvat ja mukautuvat tarpeidesi ja kasvusi mukaan. Oletko matkasi alkupäässä tai ottamassa seuraavaa suurta askelta eteenpäin – minkä suunnan sinä valitset?

Engage

Sisältää Voicen + yhden vapaavalintaisen digitaalisen kanavan

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

Delight

Sisältää Voicen + kaksi vapaavalintaista digitaalista kanavaa

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

Ilahduta asiakkaitasi ja tiimiäsi edistyneellä asiakaspalvelukeskuskokemuksella, jota on paranneltu entisestään tekoälyllä ja automaatioilla.

Monikanavainen reititys

360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen

Edistynyt äänenhallinta, mukaan lukien
vakio-ominaisuudet sekä hiljainen valvonta, takaisinsoitto ja tallennus

Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)

CRM-perusintegraatio

Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool

API-käyttö

Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat

Tekoälypohjainen tietokanta

Bottiratkaisu Advanced Agent Assist

Tutkimukset

Inspire

Sisältää Voicen + kaikki digitaaliset kanavat

Katso lisääVaraa demo esittely
Tästä linkistä!

myynti@elena.fi
010 400 5700

Liitymän sulkupalvelun numero
+358 10 400 5777