asiakkaitamme:

Hotelleille ja majoitus yrityksille suunniteltu kokonaisratkaisu,
jonka avulla voi digitalisoida asiakasvierailun ja optimoida kuluja ja mahdollisuuden huomattavalle lisämyynnille

Hotelbuddy – verkkosoveluus mahdollistaa vieraan käyttää omaa matkapuhelintaan
Sovellus sisältää mm:
  • On-line sisäänkirjautuminen
  • Matkustajailmoituksen täyttö
  • On-Line maksaminen
  • Varatalisäpalveluita, kuten kuntosali, Spa- palvelut ja esimerkiksi lentokenttäkuljetukset
  • Huoneluokan vaihtaminen
  • Keskustella vastaanottovirkailijan kanssa
  • Mobiiliavain
  • Katsella henkilökohtaista Netflixiä,YouTubea yms. Hotellihuoneen TV:stä
  • Huonepalvelun tilaaminen
  • On-Line uloskirjautuminen
  • Maksaa käytetyt lisäpalvelut
  • Saada kuitti omaan sähköpostiin

Mobiili avain

Hotelbuddyn digitaalinenavain toimii lähes kaikkien elektronisten ovilukkojen kanssa.
Kaikkitarvittavat laitteet sisältyvät kuukausipaketin hintaan, olemassa oleviaovilukkoja
ei tarvitse vaihtaa!

Testaa meidän demo ympäristyöämme?
Scannaa QR-koodimme

Hyödyt

Hotelbuddyon integroitu hotellin PMS järjestelmään ja kaikki tarvittavat tiedot liikkuvatkäyttäjän ja PMS:n välillä, edut hotellille ovat:

Suurempilisäpalvelujen ja korkeampien huoneluokkien myyntiHeading

Tyypillisestiasiakkaat tekevät Check In toimenpiteet ennen matkaa, kotonaan tai matkallahotelliin. Palvelumme antaa mahdollisuuden tutustua hotellin tarjoamiinlisäpalveluihin rauhassa, ilman stressiä. Tämä mahdollistaa hienostuneen tavanlisämyynnille. Olemme saaneet hyvää palautetta myynnin kasvustasovelluskäyttäjiltämme.

Henkilökohtaisempi asiakaspalvelu

HotelBuddyvähentää huomattavasti vastaanottovirkailijoiden käsin tehtävää hallinnollistatyötä ja samoin heidän yleistä työmääräänsä, joka antaa heille mahdollisuudenkommunikoida vieraiden kanssa enemmän ja tarjota henkilökohtaisempaaasiakaspalvelua.

Vähemmän odotusjonoja vastaanotossa

Käyttäessään Check Insovellusta, käyttäjä täyttää Matkustajailmoituksen ja tiedot välittyvät suoraanhotellin PMS järjestelmään. Koska vastaanottovirkailijan ei tarvitse enääkirjata asiakasta käsin, virheiden määrä ja hallinnolliseen työhön kulutettu aikavähentyvät. Jono liikkuu nopeammin ja asiakkaiden odottaminen pienentyy jasamalla tyytyväisyys lisääntyy.

Uusi QR-kioski!

Hotelbuddy esitteleeainutlaatuisen tavan hotellin kioskitsekkaukseen: Saapuessaan hotelliin,asiakkaat voivat valita, kirjautuvatko he sisään vastaanottotiskillä vaimobiililaitteillaan käyttäen vastaanottoalueella näkyvää QR-koodia.Skannaamalla QR-koodin mobiililaitteillaan, vieraat yhdistetään Hotelbuddynmobiili-sisäänkirjautumisalustaan.

Perinteinen check-invastaanotossa vie 5-10 minuuttia. HotelBuddyn kautta hotellivieras voi tehdämatkapuhelimella check-inin 2-3 minuutissa ja säästää sekä omaa ettävastaanottovirkailijan aikaa!n.

Ota yhteyttä

Lisämateriaalia on tulossa lähiaikoina

More material and English-language pages will be available soon

myynti@elena.fi
010 400 5700

Liitymän sulkupalvelun numero
+358 10 400 5777