Elena Easy L paketin sisältö

Nämä ominaisuudet sisältyvät aina kaikkiin Elenan Easy paketteihin

1.

Yli sata erilaista puhelinvaihde/mobiilivaihde ominaisuutta pilvipalveluna

10.

Aina ilmaiset palvelun päivitykset koko sopimusajan

9.

Käyttäjätunnistus salasanalla ja käyttäjätunnuksella

2.

Tietoturvallinen ja salattu yhteys

3.

Puhelinluettelointegraatio / Active Directory

4.

Ilmaiset sisäpuhelut kaikissa keskinäisissä puheluissa

5.

Rajaton määrä soittoryhmiä esim. myynti, asiakaspalvelu, huolto jne.

6.

Ruuhkatiedotteet esim. palvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, palvelemme teitä pian

11.

Vastaajaviesti kaikille käyttäjille (valinnainen)

12.

Soiton yhdistäminen ja siirtäminen kaikilla käytettävillä laitteilla

7.

Ilta,- ja poikkeusaikatiedotteet, esim. toimistomme on avoinna klo. 8 – 16:00 jne.

8.

Rajaton määrä automaattivalikoita esim. paina 1 myynti, paina 2 huolto, paina 3 laskutus jne.

13.

Elena Easy laitteilla on aina 5 vuoden takuu mm. sankaluurit, Easy- konferenssilaitteet, puhelimet

Tutustu sisältöihin tarkemmin

Mitä Elena Easy-paketin L sisällöt tarkoittavat

Kun lisäät L paketin palveluusi, saat kaikki turvallisen ja modernin kommunikointipalvelun edut virtaviivaistetulla sisäisellä ja ulkoisella viestinnällä, joka lisää tuottavuutta sekä kykyä analysoida ja parantaa toimipisteidesi suorituskykyä ja toimintaa.

1. Kaikki S ja M pakettien sisällöt

L pakettiin kuuluvat kaikki S ja M pakettien sisällöt

2. Contact Center (Asiakaspalvelukeskus)

Saat käyttöösi tehokkaan asiakaspalvelukeskuksen parantamaan myyntiäsi! Contact Center palvelulla maksimoit yrityksesi tavoitettavuuden ja saat reaaliaikaiset raportit puheluista; vastatut, soitetut ja vastaamattomat. Monipuolisten raporttien myötä pystyt kehittämään myyntipalveluasi faktapohjaisesti. Esimerkkinä asiakaspalvelun työajan seuranta: Raportit kertovat milloin yritykseesi tulee eniten puheluita - ryhmitä henkilöstösi työajat volyyminen mukaan - ei enää menetettyjä myyntimahdollisuuksia! Elena Easy Contact Center ominaisuus on todella kustannustehokas ja konkreettisesti toimiva palvelu. Huom! Usein ajatellaan, että vain isot yritykset käyttävät Contact Center palveluita mutta ajatus on täysin väärä. Myös pienet ja keskisuuret yritykset saavat merkittävää hyötyä ko. palvelusta tehostaakseen omaa asiakaspalveluaan. Yrityksenne asiakaspalvelussa voi olla vaikka vain 1 henkilö töissä: Palvelumme huolehtii sen, että työntekijällä on rauha työskennellä ja asiakkaat saavat oikeaoppista viestiä mm. jonotustilanteissa. Kysy ihmeessä lisää ja ratkaistaan asiakaspalvelunne yhdessä, kustannustehokkaasti!

3. Automaattinen puheentunnistus ja puhelinluettelotoiminto

Toiminnon avulla sanot vain vastaanottajan nimen ja soitat!

4. Ääniviestien lähetystoiminto

Palvelu mahdollistaa myös ääniviestien lähettämisen helposti; sanele viesti ja lähetä se kollegallesi.

5. Maailmanlaajuinen puhelinluettelo

Maailmanlaajuinen puhelinluettelo tunnistaa asiakkaasi numerot ja löytää hakemasi numerot, kätevää.

6. Palvelukokonaisuuden hallinta

Halutessasi voit itse hallita koko palvelukokonaisuutta. Hallintaohjelmistolla voit tehdä lähes kaikki muutokset, nimien muutokset, puheluiden ohjaukset, viestien äänitykset jne. Asiakaspalvelumme palvelee yritystäsi mielellään, mutta tällä palvelulla säästät aikaa sekä rahaa. Ja muutokset ovat saman tien käytössänne.

ElenaEasy L tarjoaa sinulle kaikki tiedot ja tilastot, joiden avulla mittaat yrityksesi ja henkilöstösi tuottavuutta. Pystyt näkemään muuttuvat tilanteet ja voit lisätä resurssejasi, vaikka samantien. Voit seurata työmääriä, puheluita ja tuloksia reaaliaikaisena, tilastot toimivat hyvinä kannustimina ja tukena tavoitteiden määrittelyssä. Lisäksi voit kehittää parhaat strategiat toimintasi hallinnalle ja tavoitteidesi saavuttamiselle. Elena Easy L ratkaisu on erinomainen vaihtoehto yrityksille, joille palvelun hallinta, puheluiden seuranta ja analyysi ovat avainasemassa yrityksen yhteyskeskuksen toiminnan kehittämisessä.

L Palvelupaketti on täydellinen erilaisten asiakas-, myynti-ja huoltopalveluiden käyttöön. Palveluraportit ovat automatisoitavissa henkilöille, jotka niitä tarvitsevat: Myynnin vetäjille, asiakaspalvelupäälliköille, johdolle ja yrityksen strategiaryhmälle. Palvelu soveltuu kaikenkokoisille yrityksille, joilla on asiakaspalvelua. Palvelumme avulla voit kehittää oman yrityksesi asiakaspalvelua ja tehdä siitä oman yrityksesi käyntikortin ja kilpailuedun alati kovenevassa bisneskentässä!

Kysy lisää?Tilaa!
Katso paketti vertailu

myynti@elena.fi
010 400 5700

Liitymän sulkupalvelun numero
+358 10 400 5777