Vertaile ELENA Easy tuotepaketteja

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

OMINAISUUDET

  • Samanaikaisia  puheluita käyttäjää kohden
  • Laitteita käyttäjää  kohden
  • 100+ puhelinpalvelut Liikkuvuus
  • Yhteistyö: Chat - Tiedostonjako - iPhone-/Android-sovellukset
  • WebRTC KiteYhteistyö asiakkaiden kanssa verkossa
  • WebRTC Wizyconf:Live-konferenssit – Taltiointi – Facebook- ja  Youtube-suoratoisto
  • WebAPI – TAPI –  Integraatio:Asiakashallintajärjestelmä (CRM) online ja offline
  • CDR-View:Tietojen analyysi johtajille -- Yhteyskeskuksen johtaja
  • CDR-View:Tietojen analyysi johtajille -- Yhteyskeskuksen johtaja
  • WBI Wildix Business Intelligence* (liiketoimintatieto):Puheen teksti ja dynaaminen äänivastaus (IVR) – Automaattinen puheentallenne – Vastaanottaa vastaajaviestin tekstinä – Soittaa nimen mukaan

Elena Easy S

  • 4 puhelua
  • 10

  • -
  • -

  • -

  • -
  • .
  • -

Elena Easy M

  • 8 puhelua
  • 10






  • √‍
  • .
  • -

Elena Easy L

  • 8 puhelua
  • 10






  • √‍

ELENA easy S

Työntekijöille, joiden on helposti voitava soittaa ja vastaanottaa puheluita.Puhelinvastaaja, faksitoiminto, puhelun käsittely, soitonsiirto Klassinen PBX, mutta enemmän kuin vain Wildixin vakaus ja turvallisuus. 

Yritykselle, joka haluaa parantaa tehokkuuttaan kehittämällä sisäistä viestintäänsä.Tässä voit jakaa asiakirjoja, verkkokeskustella, soittaa  yhdellä painalluksella ja tarkastella kollegoiden ja geopaikannuksen tilaa.  Wildix Collaboration (Yhteistyö) on ihanteellinen useissa paikoissa  sijaitseville toimistoille ja ryhmille, jotka työskentelevät jaettujen  hankkeiden parissa.Virtaviivaistamalla päivittäisen viestinnän jokainen  työntekijä säästää päivässä noin kaksi tuntia, jotka kuluvat yleensä  rutiinitoimissa kuten puhelimessa puhumisessa ja tiedonvaihdossa.  

Ihanteellinen: niille, jotka työskentelevät ilman tietokonetta ja vain puhelimella, hotellihuoneiden puhelimilla, faksityöasemilla ja puhelimella. Tukihenkilöstölle, työryhmille. 

  1. 1 laite jokaiselle käyttäjälle
  2. Puhelinluettelo (ilman läsnäoloa)
  3. Vastaajaviesti
  4. Faksi– FXS-laitteet Ovipuhelinlaitteet
  5. LDAP/ Active Directory / Google-sovellukset /Office 365 -todennus
  6. Rajoittamaton määrä pääverkkoja
  7. Rajoittamaton määrä dynaamisia äänivastauksia (IVR)
  8. Rajoittamaton määrä puhelinpalvelukeskuksia (ACD)
  9. Aikataulut
  10. WMSNetwork
  11. Verkkoyhteistyö
  12. 10 laitetta jokaiselle käyttäjälle
  13. Soita napsauttamalla / Soita ponnahdusikkunalla iPhone-/Android-asiakas
  14. Live-läsnäolo puhelinluettelossa
  15. Aktivoi faksipalvelimen kaikille käyttäjille
  16. Verkkokeskustelu ja läsnäolo
  17. Muistilappu
  18. Tiedostonsiirto
  19. Työpöydänjakaminen
  20. WebRTC Videopuhelujen vertaisverkko
  21. Puhelinluetteloiden täysi käyttöoikeus
  22. Tekstiviestien lähettäminen ja vastaanottaminen
  23. Puheluntallennus

ELENA easy M

Lisätoimintoja, joiden avulla voit virtaviivaistaa päivittäisen toimintasi(Yhteistyö ja videokonferenssit), yrityksesi voi lisätä tuottavuuttaan avaamalla viestintäsi ulkomaailmaan.PBX integroidaan täydellisesti asiakashallintajärjestelmääsi(CRM). Lisäksi WebRTC KITE avaa viestintävirtauksen ulos ja liittääverkkosivustosi toimistoihisi: verkkovierailijat voivat ottaa yhteyttä oikeaan henkilöön napsauttamalla, ja siten työntekijäsi pystyvät vähentämään puheluiden määrää ja kadonneita yhteyksiä. Strateginen etu, jonka avulla pystyt nostamaan liidin muuntokurssia, koska liiketoimintasi myynti kasvaa 52 %:lla. 

Ihanteellinen: markkinointiin, myyntiin, myyntitukeen, puhelinkeskukseen.

  1. Kite WebRTC – Chat – Audio – Video –Työpöydän jakaminen yrityksen verkkosivustosta
  2. Wizyconf WebRTC -videokonferenssihuone, 25 osallistujaa huonetta kohden, 1 huone jokaiselle käyttäjälle/lisenssille
  3. Verkko-ohjelmointirajapinta (WebAPI)
  4. TAPI
  5. Ennustava valintakoodin sovellusliittymä (API)
  6. Puhelinpäivystyskonsoli
  7. Outlook-integraatio
  8. Zoho-integraatio

ELENA easy L

Kaikki turvallisen PBX:n edut virtaviivaistetulla sisäisellä ja ulkoisella viestinnällä, joka lisää tuottavuutta ... sekä kyky valvoa toimistojesi suorituskykyä ja toimintaa. Wildix CDR-View tarjoaa sinulle kaikki tiedot ja tilastot, joiden avulla mittaat tuottavuuttasi ja työntekijöidesi tuottavuutta. Pystyt näkemään trendejä, työmääriä, viestintävirtauksia ja tuloksia reaaliaikaisena. Voit kehittää parhaat strategiat toimintasihallinnalle ja tavoitteidesi saavuttamiselle. 

Ihanteellinen: hallinta, soittovirtauksen seuranta ja analyysi, yhteyskeskuksen toimintaraportit.

  1. CDR-View
  2. “Yhteyskeskus” – Interaktiivinen jonojenhallintarajapinta
  3. ASR (automaattinen puheentunnistus)*
  4. TTS (teksti puheeseen)*
  5. Maailmanlaajuinen puhelinluettelo**
  6. Vastaajaviestin tallenne
  7. * 2 tkuukaudessa lisenssiä kohden** Järjestelmän laajat ominaisuudet. Yksilisenssi aktivoi toiminnon koko järjestelmälle