Kuinka vastaat matkailijoiden kasvaviin palveluodotuksiin?

Vastaa vieraidesi uusiin odotuksiin ja anna työntekijöillesi laadukkaat ratkaisut tiedonkulun ja viestinnän monipuolistamiseen. Markkinoi ja hallinnoi hotellisi tarjontaa suoraan asiakkaan mobiilipäätelaitteeseen.
Haasta asiantuntijamme etsimään juuri teille soveltuvimmat ratkaisut.

Hospitality information in English please contact our sales
phone +10 4005700 or email hospitalityteam@elena.fi

Tänä päivänä matkailualan kilpailu on kovempaa kuin koskaan ennen. Digitaalinen viestintä ja asiakkaiden odotukset digitaalisistapalveluista muokkaavat koko alaa. Monipuolinen viestintä ja tehokas tiedonkulku saavat asiakaskokemuksen tuntumaan erityiseltä ja asiakkaasi palaamaan yhä uudelleen.

Asiakkaiden mobiililaitteiden määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Verkossa tehdyistä varauksista yhä useampi tehdään mobiililaitteella ja ero perinteisiin työpisteisiin kasvaa vuosi vuodelta. Palveluissa pelkkä puhelinyhteys ei enää riitä. Asiakkaat vaativat jatkossa yhä parempia yhteyksiä ja palveluita.

75 % käyttäjistä matkustaa vähintään kahden laitteen kanssa.

62% matkailijoista varaa nykyään hotellin palveluita mielummin mobiililaitteella kuin kasvotusten.

67 % liikematkustajista eivät palaa uudestaan hotelliin mikäli on kokenut yhteydet puutteelliseksi tai liian kömpelöiksi käyttää.

Tämän hetken päätrendit Hospitality maailmassa

  1. Mobiili Check-in ja Check-out.
  2. Mobiililaitteen Integrointi hotellin PMS järjestelmään, sekä tilaus- että myyntipalveluihin.
    (BYOD = Bring your own device = käytetään asiakkaan omaa päätelaitetta).
  3. Myyntikokous ja messuvieraat vaativat yhä parempia mobiilipalveluita käyttöönsä. Käyttäjät hakevat mukavuutta ja käytön helppoutta teknologian kautta.
  4. WiFi - 43 % Hotelleista suunnittelee päivittävänsä lähiverkkonsa hotellin yleisiin tiloihin. Päivityksellä tarjotaan nopeita ja laadukkaita yhteyksiä, sekä parempaa käyttökokemusta hotelliasiakkaille.
  5. Tuoda mobiilisovellus henkilökunnan tehokkaampaan käyttöön, ei sido henkilökuntaa suoranaisesti itse työpisteeseen.

Airbnb iskee 2-3 tähden hotellimarkkinaan (jos tarjotaan vain yöpymistä), 4 tähden hotellit katsovat myös alempia segmenttejä (haastava tilanne 2-3 tähden ketjuille, joiden tulee erottautua markkinoilla). Asiakkaat odottavat hotellilta uutta teknologiaa, saman tasoista / parempaa mitä itse käyttävät, seuraavalla sukupolvella vielä isommat odotukset.

Hotellien puhelin- ja muut lisäpalvelut suoraan pilvestä

Toimitamme puhelinlaitteet, mobiiliaplikaatiot ja lähiverkot. Kartoitamme asiakaspalveluanne ja sisäistä yhteydenpitoanne tehostavat palvelut sekä kilpailutamme käyttöönne edulliset puhelut paikallis- kauko-, GSM- ja ulkomaanpuheluliikenteessä. VoIP eli IP-puheratkaisut toteutamme Elenan Internetpuhe-palvelun avulla.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä tai soita 010 400 5700 ja pyydä yrityksellesi ilmainen tarvekartoitus tai sähköpostilla hospitalityteam@elena.fi

Minkälainen hotelliketjujen kivijalan tulisi olla?

Puhe on yksi tärkeimmistä perussovelluksista muiden sovellusten kanssa. Sen tulee integroitua saumattomasti muihin hotellin palveluihin. Jatkuvan kehityksen ja kilpailukyvyn varmistamiseksi, tulee alustaan helposti pystyä lisäämään sovelluksia ja ominaisuuksia, jotka hyödyttävät asiakasta, parantavat asiakaskokemusta ja kehittävät hotellin operatiivista toimintaa. Hotellitoimintojen lisäksi, voimme keskittää mm. Hotellin keskusvaraamon ja Asiakaspalvelun puhepalveluun (Monikanavainen, Puhe, E-Mail, Chat, SoMe).

Tehokkain tapa tuoda palvelukokemusta ja helppoutta käyttäjille, on tuoda se asiakkaan omaan päätelaitteeseen. Näin myös hotellin oma markkinointi ja palveluiden myynti- ja asiakastyytyväisyyskyselyt tavoittavat asiakkaan entistä tehokkaammin. Hotellipalveluiden integrointi asiakkaan valitsemaan laitteeseen on tärkeää, kun halutaan huomioida asiakas muulloinkin, kuin vain silloin kun hän on huoneessa tai hotellissa.

Kommunikaatioalustan tulee myös pystyä tarjoamaan kustannushyötyjä, optimointia (esim. integrointia työnohjaukseen) ja samalla tarjota mahdollisuuksia uusiin kassavirtoihin esim. yhteistyökumppaneiden palveluiden kautta (esim. konserttiliput, hotellin ulkopuoliset palvelut ja muut paikalliset palvelut, jota kyseinen hotelli ei itse tuota). Kommunikaatioalusta on kivijalka kaikille uusille digitaalisille palveluille. Päivityksillä alusta saadaan jatkossakin tukemaan tulevaisuuden hotellien uusia palveluita. Tällöin alusta pysyy vuosikymmeniä toimintakykyisenä ja investointi säilyttää arvonsa.